Švyturio-Kauno Krepšinio Lyga
Varle.lt Sport Turas Adrelsta Vilterra Vilterra
 
© 2010 Kauno tinklinio mėgėjų lyga
Visos teisės saugomos.
Sukūrė: Netas

Informacija dėl statistikos pildymo ypatumų

Informacija dėl statistikos pildymo ypatumų

Kadangi paskutiniu metu komentaruose po rungtynių yra daug diskutuojama apie statistikos pildymą ir įvairių situacijų traktavimą ypač dėl klaidų, nusprendėme apžvelgti statistikos pildymo ypatumus, kad visiems būtų aiškiau kas yra kas.

Kada žaidėjui įrašoma klaida?

1. Servuojant kamuolys pataiko į tinką ar išlekią į užribį;
2. Priimant kamuolį ar darant antrą mušimą žaidėjas padaro "dvigubą lietimą";
3. Atakuojant kamuolys pataiko į tinklą, trosą ar išlekia į užribį;
4. Žaidimo metu žaidėjas paliečia tinklą;
5. Servavimo metu pažeista sustojimo zonose taisyklė, tada klaida įrašoma iškarto keliems žaidėjams, kurie suklydo sustojime;
6. Žaidimo metu žaidėjui peržengus vidurio liniją;
7. Antros linijos žaidėjui žaidimo metu atakuojant šuolyje, atsispiriant užmynus ar perlipus pirmos linijos liniją.
8. Žaidimo metu liečiant "antrą kamuolį" esantį varžovų pusėje;

Kada žaidėjui įrašomas taškas?

1. Kai kamuolys po žaidėjo smūgio paliečia žaidybinį priešininkų aikštelės plotą;
2. Kai kamuolys po bet kurio kitokio žaidėjo lietimo (permetimo, užmetimo, atšokimo nuo rankų) perlekia per tinklą ir atsimuša į žaidybinį priešininkų aikštės plotą;
3. Kai žaidėjo smūgiuotas, užmestas, permestas ar kitokiu teisėtu būdu per tinklą permuštas kamuolys yra bandomas priimti besiginančio žaidėjo, tačiau tas priėmimas nebūna sėkmingas. Pvz. gynėjas bandė priimti kamuolį, tačiau nuo jo rankų kamuolys nuskriejo į užribį, palietė lubas ar sieną arba atsimušė žaidybiniame aikštės plote. Vadinasi, puolantis žaidėjas išprovokavo tokį veiksmą ir jam rašome tašką už tai. Jei pirmas gynėjas priėmė permuštą per tinklą kamuolį, tačiau antrasis žaidėjas suklydo - tai jau klaida ir taškų puolusiam žaidėjui neskaitome;
4. Jei žaidėjas smūgiuoja kamuolį (ar jį permeta), kuris nuo bloko nueina į užribį - skaičiuojame tašką žaidėjui.

Reziumuojant žaidėjas nebūtinai turi smūgiuoti į aikštelę, kad gautų tašką. Jis gali užmesti, permesti, iš apačios permušti kamuolį ir jei kamuolys atsimuša į aikštelės plotą arba pirmas gynėjas nesugeba su tuo kamuoliu susitvarkyti - tai taškas puolančiam žaidėjui.

Kada žaidėjui įrašomas blokas?

1. Žaidėjui įrašome bloką, kai smūgiuojamą kamuolį jis sėkmingai blokuoja ir kamuolys nukrenta atgal į puolančiųjų aikštės pusę;
2. Blokas taip pat įrašomas jei po bloko kamuolys lieka žaidime;
3. Jei tai yra dvigubas ar trigubas blokas ir sekretoriato darbuotojas tiksliai nematė žaidėjo, kuris blokavo - blokas rašomas dviem ar trim blokavusiems žaidėjams.

Kada žaidėjui įrašomas eisas?

1. Kai iš padavimo smūgiuotas kamuolys pereina per tinklą ir atsimuša priešininkų aikštės plote. Niekas iš priimančiųjų nesureagavo į kamuolį;
2. Kai į žaidėjo padavimą reagavo priešininkų komandos žaidėjas, tačiau nesėkmingai ir, po jo bandymo priimti, kamuolys nuskriejo į užribį arba atsimušė į aikštelės plotą.

Kaip žaidėjui įrašomas rezultatyvus perdavimas?

1. Kai po žaidėjo atlikto perdavimo komandos draugui yra pelnomas taškas.

Kaip skaičiuojamas žaidėjo naudingumas?

Žaidėjo naudingumas skaičiuojamas pagal formulę: (taškai+eisai+blokai)-klaidos 

Statistikos pildymas tai tikrai nėra toks paprastas dalykas, kaip gali pasirodyti iš pirmo žvilgsnio. Taip pat reikia suprasti, kad kiekvienas asmuo individualiai suvokia tam tikras situacijas, tad ir traktuoja jas skirtingai. Pildant statistika sekretoriato klaidos yra beveik neišvengiamos ir visuomet yra galima 10-15 procentų statistikos paklaida. Šiais metais lygos sekretoriato personalą papildė naujų darbuotojų ir galbūt ne visiškai pilnai jie buvo paruošti kokybiškam darbui, tačiau laikui bėgant situacija tikrai gerės, nes sekretoriatas tikrai stengiasi ir stengsis kad statistika butu kuo tikslesnė

Taigi iš anksto dėkojame užsupratimą! 

 

Komentarai

Puslapis peržiūrėtas: 1056